Sillä sinun työsi on tärkeä - ja me haluamme olla tukemassa sinua niin työssä kuin vapaalla!

Jyty Lahti ry on yli 100 vuotta vanha yhdistys ja yksi kuudesta ammattiliitto Jytyn vanhimmista paikallisyhdistyksistä. Meillä on kokemusta ja varmuutta hoitaa edunvalvontaa.

Jyty on moniammatillinen liitto joka näkyy meidän jäsenten työnimikkeissä ja työnantajissa. Jäseniä yhdistyksemmämme on lähes 900, joista suurin osa on Päijät-Hämeen hyvinvointialueen, Lahden kaupungin, Hollolan kunnan ja muiden kuntayhtymien tai näiden omistamien yhtiöiden palveluksessa.

Jyty Lahti ry tarjoaa jäsenilleen:
edunvalvontaa
koulutusta
vapaa-ajan toimintaa
vakuutusetuja
jäsenlehden yms.

Yhdityksen jäsenmaksu on 1.32% ennakonpidätyksen alaisesta palkasta. Euromääräinen jäsenmaksu on 5 euroa kuukaudessa.
Kannatusjäsenmaksu (eläkeläinen) on 36 euroa vuodessa. Kannatusjäsenmaksu maksetaan alkaen seuraavana vuonna eläkkeellejäännistä.
Opiskelijajäsenen jäsenmaksu on 0 euroa vuodessa.

Toimintasuunnitelma vuodelle 2024

Toimintakertomus 2023